luni, 25 ianuarie 2016

RULADA DE PULPA DE PORC



Ingrediente:

1 pulpa intreaga de porc sau 1 kg sau 2 de pulpa.
Codimente pentru carne de porc, sare, piper boabe, piper macinat, boia de ardei dulce si boia de ardei
 iute daca va place mai picanta, foi de dafin.
Cateva fasii de sunca cu sorici .
Ata de bucatarie  sau ata de bumbac sau canepa.

Initial, eu am folosit ata de canepa pentru ca nu am avut ata speciala de bucatarie sau ata de bumbac rezistenta. A doua oara am cumparat ata speciala dar nu am fost multumita pentru ca se rupea foarte usor. Dar asa cum a fost m-am folosit de ea si mi-am facut treaba.

 Pentru aceasta reteta m-am inspirat de pe un site al carui nume nu mi-l mai amintesc.
Rulada era facuta dintr-o pulpa de porc cu os si acoperita cu sorici.

Dar sa trecem la prepararea ruladei.

Preparare:

Asa cum am spus eu am preparat-o din pulpa de porc fara os.
Pulpa se taie in asa fel incat sa obtinem o bucata cat mai plata.
Se codimenteaza cu codimentele speciale pentru carne de porc, piper boabe, boia de ardei dulce, piper macinat si sare din abundenta. Pueteti pune sare pentru ca va fi trasa de carne si nu va iesi sarata. Pentru a fi mai gustoasa am pus in mijloc cateva fasii de sunca cu sorici. Am rulat bine carnea si am infasurat-o si legat-o cu ata.
In acest fel, rulada se pune la fiert in apa cu sare, boabe de piper si foi de dafin.
Eu am fiert-o in oala sub presiune cam 1 ora si jumatate dupa care rulada se scoate din oala si se lasa sa se raceasca foarte bine apoi se tine in frigider.
Se taie a doua zi . Cam asa arata  rulada de carne. A iesit foarte gusoasa si nu a fost sarata. Este foarte gustoasa.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu